Monday, November 5, 2012

Adsense Melayu


 Adakah adsense melayu.? Ya memang ada.Adsense akan muncul apabila artikel anda ada bersangkut paut dengan iklan adsense.Kebanyakkan iklan adsense adalah bahasa English.Di sini saya mengunakan bahasa melayu mengikut nama blogspot dan tajuknya.

 Blog pertama saya  nama blogspotnya bahasa melayu akan tetapi artikle nya adalah bahasa English.Pengunjung nya kebanyakkan adalah orang barat,jadi mudah lah iklan adsense muncul di sana.Ini saya mengunakan bahasa melayu tanpa mengubah code dan menambah langguage En.Adsense tidak suka kita menambahnya mengikut diorang punya policy.

 Iklan adsense akan timbul tinggelam kerana bot Seo akan mencari yang sama dengan kata kunci dalam bahasa english.Apa apa pun aku nak cuba.Kalau tak pun misi kedua saya ialah mengubahnya dalam bahasa English.

No comments:

Post a Comment