Friday, November 2, 2012

Kata Kunci dan Traffic


 Jika kita perhatikan Akaun blog anda.Blogger mempunyai perkakas (tools) tersendiri.Di sini blogger memberi kemudahan untuk anda bagai mana menaikkan traffic (pengunjung) blog anda .

 Blog cari duit internet saya belum lagi tersenarai dalam Seo.Lihat gambar di atas yang menunjukan kebanyakan traffic saya adalah melalui cbox.Ini bermakna pengunjung blog saya adalah melalui direct link.Bagi saya direct link hanyalah bersifat sementara,lain lah kalau link exchange.

 Seo akan mencari kata kunci,di mana para pengguna internet akan mencari apa jua yang di hajatinya.Kalau seseorang itu membuat blog mengenai cari duit,dia mestilah mempunyai tajuk dan isi kandung mengenai cari duit,keana itu lah yang di cari oleh Seo.Apa apa pun saya berterima kasih kepada Cbox kerana Cbox lah yang memulakan traffic.

 

No comments:

Post a Comment